Nuffnang Ads

Thursday 15 January 2015

Aduhai bujang

Assalamualaikum.. J


Masya-Allah exhaustednya musim2 exam ni. Thank god minggu ni study week, ada la sikit masa nk study utk next week yg ada 5 exam, kemas2 bilik before pindah, & most importantly, mengupdate belog tercehenta ini.. yay lima bintang.. hiks

Okay, makin busy makin terasa kebujangan. Ye la, bangun pagi lepas solat segala, laju2 je bancuh nescafe 3 in 1, sambil mengadap kerja2, kalau tak pun belek nota2 yg tebalnye wow zemangat.. bila perut dah buat orkestra, cari je biskut dalam handbag, kalau tak pun bakar roti ke, mkn roti bilis ke.. kalau kat rumah jangan harap nak breakfast roti tahu?


 ya, ini lah sarapan kebujangan aku sekarang ni.. 
roti bilis dengan nescfe 3 in 1 ditemani 6 princess yg setia.. kau ade?



Nak mkn tgh hari pn slalunya turun sorang2 je gi beli kat kafe, sambil duduk2 cek noti kat henfon canggih nau2 aku.. hah nganjing.. kalau bertuah jumpe la sorang dua kawan, dapat la borak kejap.. almaklumlah, masing2 mengejar masa nk study utk exam.. bukan senang ok nk jadi doktorr.. Aku suka beli makanan bungkus, makan dalam bilik sambil layan drama beto, bancuh air teh o panas sendiri.. jimat seringgit sehari ya kawan2.. seringgit seringgit lama2 jadi beringgit-ringgit… J

Ok, pastu sambung blaja, makan lagi, tengok drama lagi, makan lagi, blaja lagi, makan lagi, makan lagi.. macam tu la hidup aku.. skarang ni pun rata2 org dh pindah ke kolej baru. Aku nk tunggu habis exam baru nk pindah. Acah2 pandai manage time la kann?? Tapi boring sangat2.. jarang jumpa org, monyet je slalu jumpa.. tu pun jadi tukang sepah depan bilik.. nk kena gigit si kecik bulu2 ni..

Dan untuk menambah keriakan, aku slalu tidur pukul 1.. tapi bukan study la, tengok drama sampai lebam.. haha..


Oh, by the way, aku tengah cari design untuk guest book utk wedding abang aku.. so sila lah dermakan link ya? Thank you J

ha, lupa nk cite, haritu aku gi lepak Taman Warisan Pertanian. 
Mi Sup dengan Lai chi kang dia win angat2 tau..
*jujur, xde sponsor.. ngaha

No comments:

Post a Comment