Nuffnang Ads

Thursday 11 September 2014

khalisya a.k.a icha

assalamualaikum..

walaupun aku dah ngantuk sgt2 since skrg ni dh tgh mlm n aku baru balik dari camping, aku gagahkan jugak utk tulis post ni sbb aku rase post ni penting.. 

khalisya bukan anak saudara aku, apatah lagi anak aku. tapi dia lah budak yg dh bagi feel seorang makcik time kakak still pregnant anak sedare aku yg first since mk aku babysit dia.. lumrah lah utk sorang budak kecik buat perangai, nmpk mcm nakal tp sbenanye tgh blaja nk kenal dunia, nk cuba mcm2 bnde yg dia nmpk.. icha memang tak boleh dinafikan, sgt aktif.. kadang2 aku pn rase nk nanges dgn prangai dia..


cuma that one day, khalisya nmpk sgt lemah time dia demam.. semua org igtkn dia demam biasa, biasalah budak2 demam kn? tapi selang 2 hari, demam dia makin teruk n dia semput.. bila hanta hospital, dia kena tahan kat wad sebab ada lung infection.. n today(lepas 3 hari khalisya masuk hospital) aku baru tau dia dh kena tukar ke hospital subang sbb infection dh merebak ke kidney.. sentap sgt2.. 



apepn, kite manusia biase n aku cume mampu doa.. moga tuhan bg dia kekuatan utk lawan sakit tu.. aku tau icha cukup kuat utk lawan infection tu.. keep strong icha!! 

No comments:

Post a Comment